tirsdag den 29. juli 2014

en instagram-liste

Mit seneste billede:

Vores aftensmad fra i går - nem, men ret lækker


Mit første billede:

Jordbærtærte på min daværende arbejdsplads

Mit billede med flest likes:

Ikke overraskende et billede af en yderst nyfødt Dexter. Jeg smelter lidt!


Mit favoritbillede:

Hvis jeg nu ikke skal være kedelig og vælge ovenstående billede, som faktisk er mit yndlingsbillede i hele denne vide verden, så finder jeg dette kagebillede ret delikat


Den sidste, jeg er begyndt at følge:

Slinkypiinky - og jeg kan ret godt lide dette billede!


Min favoritbruger:

Den er meget svær, og jeg har faktisk til gode at lave nogle Instagram-anbefalinger. Men en af mine klare favoritter for tiden er nadja_b, som har denne meget skønne dreng, jeg elsker at følge, da han er næsten jævnaldrende med Dexter. Hendes to andre drenge er bestemt også søde


Hvem/hvad jeg har postet flest billeder af:

Det kommer vel heller ikke som den store overraskelse. Her "hjælper" han mig i haven, den lille skid


Mit favoritbillede af mig:

Det er faktisk en repost af et billede, min svigerinde har taget, da de var på besøg engang. Synes det er lidt fint


Mig med en, jeg holder af:

Ikke direkte et billede af mig, men af en sms-samtale med min søster... Jeg morede mig bekosteligt (samtalen startede med, at hun ville have en kæmpe-kanin)


Et sjovt billede:

Man skulle tro, vi havde mus, men det er såmænd min søn, der havde været i gang med at konsumere dette søde stearinlys

1 kommentar: