onsdag den 18. november 2015

dexters pakkekalender 2015

Se mig, jeg er en overskudsmor, jeg har allerede knægtens pakkekalender klar!
Har lige pakket næsten alle pakkerne ind - med undtagelse af 4 store, jeg ikke lige gad hente...
Måske er der nogle enkelte mødre derude, jeg stadig kan nå at inspirere, så derfor får I lov at se, hvad der er kommet i pakkerne.


1) Chokoladekalender fra mine forældre
2) Nissehue, strikket af min mor
3) Kaffemaskine fra Hape
4) Julekortsæt + klistermærker
5) Puslespil
6) 2 biler
7) Dinosauræg (fra eBay,de kan kommes i vand og så klækker de)
8) Håndklæde-sky
9) Julemandsophæng
10) Pixi-bøger
11) Smiley-blyant
12) Modellervoks
13) Batman-udstikker
14) Plaster
15) Udstansere
16) Balloner
17) 2 biler
18) Puslespil
19) Æske klistermærker
20) Pompomer og pailletter
21) Pixi-bøger
22) Dukkeklapvogn
23) Morgenmad
24) Puslespil

Jeg har været vidt omkring på eBay og bagagerumsmarkeder for at finde de fleste af gaverne, så pakkekalenderen er ret budgetvenlig. Kaffemaskinen fra Hape sneg sig ind som det ultimativt dyreste, fordi jeg fandt den på tilbud (kun 120 kroner, hvem kunne lade være?), og vi allerede har besluttet hans julegave. Kalenderen bærer desuden præg af, at han for tiden elsker at sidde og klippe-klistre, så længe han kan få lov at lime ting på papir, er hans lykke gjort.
Vi havde også en pakkekalender til ham sidste år, men det bliver jo endnu sjovere i år, og jeg glæder mig virkelig til december.

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine gaver han for.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber han er enig :) Men mon ikke, sådan en 2-årig er ret nem at tilfredsstille.

      Slet
  2. Det ser utrolig hyggeligt ud! Mindes dengang jeg fik pakkekalender som barn. Nu laver jeg dog adventskalender til gemalen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldige din gemal :D
      Det er også den primære grund til, at Dexter får pakkekalender - fordi jeg selv mindes, hvor glad jeg var for det, da jeg var barn. Han fik jo allerede sidste år, og jeg er ret ligeglad med, om det er mere for min skyld end for hans ;)
      Laver i øvrigt også til min søster i år.

      Slet
  3. Ebay er også bare stedet at finde gode billige ting og sager.
    Dejlige pakker du har samlet sammen, vakte de glæde?

    Glædelig bag jul og et rigtig godt og spændende nytår, som skulle blive et lykkens år :-)

    SvarSlet
  4. Hej, mit navn er Nira. Jeg var i et forhold med Anderson i årevis, men han slog op med mig. Jeg prøvede alt, hvad jeg kunne, for at få ham tilbage, men det var forgæves. Jeg ville virkelig gerne have ham tilbage på grund af den kærlighed, jeg har til ham. Jeg tryglede ham med alt, gav løfter, men han nægtede. Jeg forklarede mit problem til min ven, og hun foreslog, at jeg kontaktede en trylleformular, som kunne hjælpe mig med at besværge ham for at bringe ham tilbage. Selvom jeg aldrig troede på besværgelser, havde jeg intet andet valg end at prøve det. Så jeg sendte en e-mail til besværgelsen, og han forsikrede mig om, at alt ville være i orden om tre dage, og min eks ville vende tilbage til mig. Overraskende nok skete det på andendagen omkring klokken 16.00. Min eks ringede til mig, undskyldte alt og sagde, at han ville have mig tilbage, fordi han elskede mig så højt. Jeg var så glad og gik tilbage til ham. Vi begyndte at bo lykkeligt sammen igen. Jeg lovede alle, jeg kender, som har et forholdsproblem, at jeg ville henvise dem til den ene sande og magtfulde trylleformular, der hjalp mig med mit problem. Hvis du har brug for hans hjælp, kan du sende en e-mail til ham på babawalewiseman01@gmail.com. Han tilbyder forskellige typer besværgelser, herunder kærlighedsbesværgelser, tabt kærlighedsformularer, skilsmissebesværgelser, ægteskabsbesværgelser, bindende besværgelser, bryde besværgelser, forvisning af en elsket en fra fortiden, forfremmelsesbesværgelser, tilfredsstillelsesbesværgelser og kur mod enhver sygdom, du lider af. Kontakt ham for en varig løsning på ethvert problem, du måtte have.via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 Viber +2348136951551

    SvarSlet