lørdag den 21. juli 2012

gårsdagens tapasfest

Der er noget, jeg slet ikke har snakket om herinde på bloggen, men som har fyldt en del for mig og resten af Cupcakemafiaen det sidste stykke tid. Vi har nemlig været så heldige at blive kontaktet af Santa Maria og spurgt, om vi ikke havde lyst til at holde en fest for nogle venner med udgangspunkt i deres Tex Mex Tapas. Og selvfølgelig ville vi da det!

Festen fandt sted i går, vi var 19 piger samlet i et selskabslokale, og det hele var meget vellykket! Både forberedelserne, madlavningen og selve festen har været ovenud hyggeligt, så vi er meget glade for, at vi valgte at tage udfordringen op. Jeg vil bringe nogle flere indlæg om tapasbegivenheden, blandt andet indeholdende opskrifter, men lige nu må I nøjes med billeder af mine to tallerkener fra i går - med fest hele aftenen og efterfølgende oprydning og rengøring er jeg nemlig stadig ret udkørt!

"Hovedret"-tapas

Dessert-tapas, uhm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar