mandag den 16. juli 2012

på "ferie"

Ferie i gåseøjne, for jeg har faktisk overhovedet ikke ferie. Det er mine forældre der har, så de er i sommerhus - og derfor har jeg overtaget deres hjem i denne uge, for det er det fjerneste jeg kommer hjemmefra denne sommer. Så kan jeg passe på deres hjem og føle, at jeg kommer lidt på ferie, og så er alle glade.

Jeg gad ikke gøre det store ud af aftensmaden i dag, så jeg rodede i deres fryser, og fandt en pose pølsehorn. Mmm.


Til dessert var der et stykke af sådan en Daim fryse-tærte.

Derudover har jeg selvfølgelig allerede udnyttet deres vaskemaskine, og i nat ser jeg frem til at sove i min fars elevationsseng - efter selvfølgelig at have leget lidt med funktionerne! Det er faktisk meget hyggeligt at være her, omend jeg savner at have mine katte omkring mig.

4 kommentarer:

  1. Det er altid godt at komme lidt væk også selvom det bare er 10 km. (: Hvem passer misserne så?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og det var endda kun 5 km ;) Min kæreste var stadig hjemme hos vores katte.

      Slet
  2. Min ferie i år består også at besøg hos forældre og svigerforældre, primært fordi de har haver, som man kan bruge ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid dejligt når andre har haver, som man kan udnytte! Især hvis det kunne tænke sig at blive have-vejr.

      Slet