søndag den 21. juli 2013

der er altid en anledning til lagkage

Nåja, man har vel haft lyst til lagkage i et stykke tid, og så er man jo nødt til at finde på en anledning. I går fyldte vores søn 2 måneder, så det måtte jo fejres ;) Derfor valgte vi at invitere hans moster og onkel på lagkage i dag.


Jeg lavede en lagkage med Toblerone-mousse og jordbærmousse, det var en ubetinget succes. Selv om jordbærmoussen ikke blev lige så kraftfuld og syrlig, som jeg havde forestillet mig, var kagen utrolig lækker.


"Fødselaren" sov imidlertid igennem hele lagkagespisningen, så han fik ikke engang lov at puste de to månedslys ud... stakkels baby!

6 kommentarer:

  1. Namme nam....jeg menes ikke jeg blev inviteret. Det ser godt ud.

    VH Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld, din invitation må være blevet væk i posten ;)
      Det var rigtig godt! Uhm.

      Slet
    2. Så det var det der gik galt.
      Ok så, jeg venter bare på den næste så

      VH Hanne

      Slet
  2. Hvor ser den bare super lækker ud! Tillykke Dexter ;)

    SvarSlet
  3. Mmmm, lagkage. Ser super godt ud. <3

    SvarSlet
  4. Kære Bitten
    Selvom det er længe siden indlægget er lavet, ser kagen bare så lækker ud, at jeg bliver nødt til at høre, om du stadig har opskriften på Toblerone-mousse?

    SvarSlet