tirsdag den 10. december 2013

hverdag i december

Jeg skal da være den første til at indrømme, at jeg ikke har noget super duper spændende at byde på... Jeg er en smule udkørt, Dexter har været snottet i nogle dage, så fik han lidt dårlig mave. Pludselig blev han en lille djævel om aftenen, når han skulle puttes, og troede også, at natten var til for at feste. Så fik han feber. Sidstnævnte forklarer i det mindste hans djævelske adfærd, men det er sgu da træls.
Så min barsel er lidt anstrengende og trættende i disse dage. Samtidig har jeg haft ondt i min ene fod længe, og nu har jeg også fået vanvittig ondt i skulderen, ud over alle de muskelspændinger jeg selvfølgelig har af at bære rundt på den fede basse. Jeg har i anledning af min lyst til at blogge derfor valgt at bringe et par snapshots fra denne formiddag.


Dagen i dag er den 10. december... Jeg skulle egentlig have holdt julehygge for mødregruppen, men jeg valgte at aflyse på grund af Dexters sygdom. Det var nok meget godt, for pludselig er 2 af de andre små pus også blevet syge. Vi rykker det derfor en uge, og jeg er glædelig over, at vi stadig når at julehygge sammen!


Min lækre julekalender fra Simply Chocolate ved også godt, at det er den 10., og at jeg har brug for en ekstra treat!


Udenfor står havemøblerne og bliver gennemblødte... Vores overdækning blæste af under Bodil. Lad os håbe, at kæresten snart får taget sig sammen til at skille dem ad.


Håndklæder venter på at blive lagt sammen, og det har de gjort i nogle dage. Generelt må vasketøjet herhjemme ofte væbne sig med tålmodighed, for det er bestemt ikke første prioritet, og det kan få lov at hænge længe.
I det mindste er hjemmet udholdeligt pt, fordi svigerforældre var på besøg i søndags!


Jeg fletter julestjerner - desværre ikke med en frekvens, jeg kunne ønske, for det tager sin tid, især disse meeeget små stjerner. Derfor går jeg ikke i gang med fletningen, mens Dexter er vågen, og han sover ikke vanvittig meget om dagen.


Når han endelig sover, prioriterer jeg ofte ting som dette: Kaffe og chokolade! Og i dagens anledning min blog. Og nu vågnede han...

1 kommentar:

  1. Jeg er så stolt og glad for at være her for at dele dette bemærkelsesværdige vidnesbyrd, vidunderligt og ekstraordinært, jeg kan bare ikke tro, nu er min tidligere mand her hos mig og tigger om alle hans forkerte handlinger og fortæller mig, hvor tom han følte sig hele tiden han var væk, han forlod mig og forårsagede mig så smerte efter en skilsmisse, der fandt sted for 5 måneder siden. Og hele dette mirakel skete umiddelbart efter at jeg kontaktede Dr. Egwali for at få hjælp, jeg er den lykkeligste kvinde i hele verden i dag, jeg vil sige 'at have ham igen ved min side. Det er et mirakel for mig og min familie og evig glæde og lyst. Jeg er så glad nu, og jeg ved ikke, hvor meget jeg skal udtrykke min taknemmelighed og taknemmelighed over for Dr. Egwali. Jeg vil kraftigt anbefale ham, hvis du har brug for øjeblikkelig hjælp, da det er garanteret.
    Send ham en e-mail i dag /dregwalispellhome@gmail.com eller via
    WhatsApp: +2348122948392

    SvarSlet