mandag den 20. august 2012

social media overload

Føler I også nogle gange det?

For mit vedkommende startede det allerede, da jeg både ville være på Facebook og på Twitter. Jeg havde svært ved at finde ud af, hvor jeg skulle skrive de forskellige ting, jeg havde på hjerte. Hurtigt fandt jeg dog ud af, at Facebook-brugere er rimelig sarte, og ikke gider høre om alle hverdagstrivialiteter og tanker. Så de mest ligegyldige ting blev fra da af bragt på min Twitter-konto.

Nu har jeg jo fået Instagram, men jeg har også en bruger på Pinterest. Hvor skal man så offentliggøre sine billeder? Det er jo ikke de samme mennesker, der har en bruger på Instagram, som har på Pinterest. Men mange har, og det føles derfor lidt dumt at smide sine billeder op begge steder. Synes heller ikke lige jeg har overskud til at være super aktiv begge steder. Hvad gør andre?

Jeg har også en Tumblr-blog... Den har jeg ikke helt fundet ud af, hvordan jeg skal integrere, men nu bruger jeg den til at smide alle mine Instagram-billeder op på, så folk uden Instagram også kan se dem.

Åh ja, livet er hårdt, når man gerne vil være på alle platforme!

3 kommentarer:

  1. Jeg bruger mest FB og faktisk ikke min Twitter profil. Alle min opdateringer (for bloggen) kommer automatisk på min twitter-profil, men det er også det.

    Jeg er ikke kommet på Instagram endnu, ved heller ikke om jeg kommer det :-)

    SvarSlet
  2. Kan man slet ikke se instagram billeder, hvis man ikke har en telefon med det på? Det er noget fis.

    SvarSlet
  3. Hæh, det er egentlig sjovt det der med at skulle finde en balance mellem hvad der skal på hvilke kanaler. Det er i hvert fald meeeeget forskelligt hvad jeg smider på Facebook og på Twitter. Og på Instagram for den sags skyld. Og Pinterest. Og min blog.

    SvarSlet