mandag den 8. april 2013

3. babypakke: libero

Så har jeg hentet den sidste af de gratis babypakker (selv om jeg stadig mangler at blogge om 1 af dem, ups), denne gang fra Libero. Denne pakke får man først et vist stykke tid inden termin, og man skal være medlem af Liberoklubben for at få tilsendt gavebeviset. Derefter kan den afhentes i Bilka, A-Z eller Føtex.


Pakken indeholder en perlerække af Liberos egne produkter:
  • En sampak af 5 stk. 2-4 kg's bleer og 9 stk 3-6 kg's
  • En pakke Libero vådservietter
  • En Libero creme (til baby, går jeg ud fra, tuben er ikke så informativ)
  • 2 Libero ammeindlæg (efter sigende hudfarvede, men jeg har lige åbnet dem, og min hud har forhåbentlig ikke den grå nuance førend min dødsdag!)
  • Et lille stykke legetøj med raslende vinger
  • Som altid en bunke brochurer, inklusive en gratis prøve på Tena trusseindlæg
Jeg har sjovt nok ingen erfaringer med nogle af produkterne endnu, men det kommer, og en dag kan I sikkert forvente det helt store indlæg om eksempelvis vådservietter ;) Libero er ikke et af de mærker, jeg umiddelbart kan forestille mig, at jeg kommer til at købe denne form for produkter af, når baby engang er ekstern - men derfor er det jo netop rart at have mulighed for at prøve produkterne, for måske jeg bliver total Libero-fan!

8 kommentarer:

  1. Omkring vådservietter, er favoritten herhjemme Rema 1000's egne.
    Libero & Budget synes vi er ret elendige. Hugges er også fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt, har fået anbefalet Budget - men folk er jo forskellige. Regner alligevel ikke med at få et storforbrug af vådservietter.

      Slet
    2. Vi bruger enormt mange vådservietter, fordi vi ikke har plads til puslebord på badeværelset, men rema1000s kan jeg slet ikke lide. De er alt for våde...

      Slet
  2. Jeg var vild med Liberos bleer indtil han nåede den størrelse han bruger nu! De holdt til alt og var bare rigtig gode! - men dyre... Hvilket var grunden til at vi valgte aldis bleer, som testede lige så godt!

    Ang. vådservietter: De er praktisk talt uundværlige herhjemme! Vi bruge Anglemark eller X-tra - begge tester godt og Liberos er igen dyrere! Huggies bruger vi ikke - de indeholder rigtig meget af det, som vi prøver at undgå...

    Men igen: Mor her elsker Liberos produkter - de er bare meget dyrere!

    Hvad forventer du at dit barn skal bruge?

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må man vælge Libero når man har lyst til lidt luksus :D
      Umiddelbart er min plan faktisk bare skumklude, hvilke ved jeg ikke. Men vil nok bruge vådservietter på farten fx.

      Slet
    2. Hehe ja... Men jeg vil så sige, at i dag er vi så glade for Aldis bleer! De holder til alt - hvilket jeg slet ikke synes de andre gør! Men det kommer jo også an på den enkelte baby!

      Slet
  3. Når jeg bruger vaskeservietter så er det bare de billige fra Rema, men det er sjældent jeg bruger dem til daglig. Jeg køber skumvaskeklude og deler dem i to, så holder de længere :)

    Men det er nu meget rart med de der babypakker, selvom jeg blev frygtelig skuffet over den fra Babysam, det eneste brugbart var ble-spanden!

    - Maj :D

    SvarSlet
  4. Pas på med vådservietter - ville kun bruge dem i nødsituationer. Den beslutning tog jeg selv, da jeg i et tv-program (og efterfølgende selv testede det) så at de indeholder så kradse midler at man kan fjerne lakken på en bil - og andre meget besværlige pletter som fx. olie. Sååååeeee....små barnenumser synes jeg skal forskånes mest muligt. Jeg køber nogle af de økologiske, når jeg bliver nødt til at bruge nogle.

    SvarSlet