mandag den 4. februar 2013

hvad sker der?

Lige en kort opdatering på min hverdag, fordi jeg ikke oooorker at strikke et "ordentligt" indlæg sammen lige nu ;)

I weekenden var jeg en smuttur forbi Langeland (lige om hjørnet, jo...) for at fejre min skønne svigermor, som blev 60. Det var hyggeligt at se svigerfamilien igen, vi ser dem slet ikke så tit, som jeg kunne ønske, på grund af afstanden. Vi var inviteret til en lækker brunch på Kædeby Caféen, så der var masser af god mad og drikke og en masse hyggelige mennesker. Og så var det også lidt skægt at opleve, hvordan man pludselig får folks opmærksomhed på en ny måde, når man kommer anstigende som gravid. Desuden fik jeg lov at holde en utrolig kær baby, så nu har jeg ligesom øvet mig. Og han begyndte ikke engang at græde!

Ellers er jeg blevet færdig på regnskabskurset, så nu står den bare på endnu mere meningsløs jobsøgning. Og følelsen af, at de næste par måneder bare forsvinder ud af ens dagpengeperiode, uden man kan gøre noget som helst ved det. Jovist, der er stadig chancen for, at en eller anden arbejdsplads lige præcis står og mangler min assistance de næste 3 måneder, men jeg føler efterhånden den er ret lille...
I det mindste har jeg masser at give mig til herhjemme, blandt andet har jeg lige pålagt mig selv et ret uoverskueligt projekt med billedsortering på computeren. Det tror jeg, at jeg vil påbegynde her til aften - min kæreste ligger med mandeinfluenza, så jeg sidder i stuen med min ene kat og hygger (og prøver at ignorere den virkelig irriterende og evige hosten, der lyder fra øverste etage...).

Hav en god aften!

5 kommentarer:

  1. Hehe, i stedet for at have ondt af ham, så brokker du dig lige over hans hoste... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde ondt af ham, men for søren hvor var det irriterende at høre på :P

      Slet
  2. Kære svigerinde.
    Mindst ligeså dejligt at se dig igen. Det er jo ÅR (!!!) siden sidst.
    Så her lige et varmt tillykke med de 27, håber det bliver den vildeste fastelavnsbolle og lækker Bones Dinner.
    Måske bror har fortalt at den eneste weekend, hvor jeg ikke arbejder, fortæller eller skal fejre folks fødselsdage, er den 11.-12. maj! Ved det jo er tæt på termin, men håber i vil se mig, til trods?
    Hils og hyggeligt lige at tjekke din blog ud. Du har en underholdende og ligetil skrivestil.
    Kram Regitze

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, alt for længe siden sidst!
      Selvfølgelig vil vi se dig alligevel, bare du ikke forventer en totalt aktiv weekend ;) Omend der selvfølgelig er en vis aktivitet i at varte hvalen (mig) op. Mwahaha.
      Og tak for lykønskningen :)

      Slet
    2. Perfekt!
      Måske du skal fodres med skidtfisk og kiks ;) Tvivler ikke om at der så bliver plads til nogle gode snakke. Daniel må evt. få mundkurv på ;) Hils. Håber posten har været?

      Slet