lørdag den 28. juni 2014

vm, anbefalinger og beskidt mærketøj

Jeg er for nylig begyndt at læse med på en meget fantastisk blog kaldet daddyo.dk. Jeg opdagede dem egentlig først på Instagram, hvor der også bliver bragt nogle ret humoristiske indslag. Det er 2 relativt nybagte fædre, der driver bloggen, og både deres måde at tackle forældreskabet på, samt deres evner til at fortælle om det på en levende og humoristisk måde, gør den meget læsværdig.

På Instagram havde de så linket til en meeeget fin VM-body fra Hummel. Dexters far følger ivrigt med i VM, personligt siger det mig ikke så meget, men man bliver jo lidt tvangsindlagt, når man bor sammen med sådan en type. Han købte tidligt i forløbet en Barcelona-body til ungen, så jeg tænkte nok, at det ville give point i kærestebogen at investere i denne body. Jeg synes også selv, at den er vildt fin, og jeg har en forkærlighed for Hummel. Og så fandt jeg den på tilbud hos Paradisvej.dk, det kan altid betale sig at google, siger den nærige nordjyde.



Dexter - som ikke rigtig var med på at få taget billeder - var også meget glad for den badebold, de sendte med som en lille bonus. Hurra for søde webshops!

Uerfaren som jeg er udi mærketøj og brugen heraf, vælger jeg at give ham bodyen på i vuggestuen den efterfølgende dag. Tilfældigvis den dag, hvor vuggestuen, uden at have informeret forældrene, tilsyneladende havde planlagt aktiviteten "rul dig i kul så længe du kan". Har forsøgt at blive bff's med to forskellige slags Vanish, men der er stadig pletter på lortet. Det stikker sgu lidt mere, end når der er pletter på en Bilka-body til en 20'er...
Jeg har nu lært, at lyst mærketøj kun er til udstillingsbrug og fremvisning på Instagram. Klog af skade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar