tirsdag den 11. november 2014

mine juleønsker 2014

Fordi jeg alligevel bare ligger i min seng i dag og er småsløj, har jeg nu også lavet en blogvenlig udgave af min egen ønskeseddel. (Om 2 timer stopper jeg naturligvis med at vise tegn på dårligdom, der skal jeg nemlig hente Dexter i vuggestuen, og transformeres derfor øjeblikkeligt til overskudsmor. Er mit håb).



"Ink" termokrus fra Menu

Clean parfumesæt - jeg har aldrig duftet til dem, men jeg VED bare, at jeg kan lide dem

Dream Matte Mousse foundation fra Maybelline i farven 05 Porcelain

Kagerulle med non-stick

Mascara, vandfast

Juicer - mærke ligegyldigt

Badehåndklæder

POKAL krus fra IKEA

Eltandbørste - skal være med roterende børstehoved

Hovedpude - fx i memoryskum

Brødrister - med både put-i og læg-på-funktion

Øjenskyggepalette - der behøver ikke være SÅ mange forskellige som den på billedet

Bogen "Introvert - stå ved dig selv" af Anna Skyggebjerg

Elkedel i retrodesign

Bagerist

2 kommentarer:

  1. Fine ønsker. Hvordan laver du den fine ønskeseddel som collage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det har jeg brugt Photoshop til.

      Slet