lørdag den 1. november 2014

dexters juleønsker 2014

Jeg har lige siddet og gjort Dexters ønskeseddel færdig (midlertidigt, jeg får sikkert flere gode idéer inden jul), og hvis nogen skulle være interesserede, smider jeg den lige her.



Garage i træ fra Djeco - eller andet bil-legetøj i træ

Elektrisk børnetandbørste - helst ikke fra Disney, men det var lige, hvad jeg kunne opstøve af billede...

LEGO Duplo bondegård - og Duplo-klodser generelt

Legemad i træ - fx fra Le Toy Van

Løbecykel

Synstavle fra Dit hjem - den viste eller den med cirkus, fundet på GladeRollinger.dk

Xylofon i træ - fx fra Kids Wood

Stablekasser eller andre stabledimser

BathBlocks - eller andet badelegetøj

Junior sengetøj - fx Skovens Dyr fra Sebra

Legestøvsuger

Ruminddelt tallerken - fx fra Silly U

"Antee" bamse fra Silly U

2 kommentarer:

  1. Åh, fine sager - dublobyggeei er så hyggeligt :D
    Ps. Hyggeligt med et indlæg, hepper flere!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er knaldhyggeligt! Mere for voksne end for Dexter pt ;)
      Jeg arbejder på sagen med flere indlæg.

      Slet