tirsdag den 28. december 2010

en mindre nytårsrengøring

Siden det nye år er på vej, og jeg havde en fridag i går, påbegyndte jeg nytårsrengøringen med at rengøre mit køleskab og luge ud i madvarerne. Ikke at der er så mange, jeg bor trods alt alene, og smider altid ting ud så snart de bliver for gamle. Derefter købte jeg ind og fyldte det igen. Der er ikke noget bedre, end når køleskabet er fyldt med alle mulige forskellige ting.

 Det tomme og knaldhamrende rene køleskab

 Det nyfyldte køleskab (ja, den ene hylde i lågen har flyttet sig, jeg var kommet til at sætte den for højt oppe)

Jeg har netop forberedt aftensmad til min veninde, som kommer på besøg lige om lidt, og jeg. Vi skal have mexikanske burgere à la Bitten. Det vil sige burger med guacamole, salsa, løg, rød peber, agurk, salat, tomat og kalkunbacon. Og selvfølgelig hjemmebagte burgerboller. Mmm hvor jeg glæder mig!

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker også et rent og nyfyldt køleskab..
    Vores var nærmest helt tomt i mandags, men efter en tur på handlen er det igen fyldt med lækker mad..

    SvarSlet
  2. Det er så rart at få gjort rent i sit køleskab. Det skal jeg også have klaret en af dagene.
    Jeg skal også have burger i aften :)

    SvarSlet
  3. Jeg burde virkeligt også snart tage mig sammen til at ordne køleskab. Sejt at du fik gjort det! Godt nytår :)

    SvarSlet
  4. ... Og næste gang er det MIG du skal lave sådan noget mad til, tror jeg da nok lige. Mmmm!

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gøre rent i mit køleskab. Eller, jeg vil gerne have gjort rent i mit køleskab, men så er jeg jo nok nødt til at gøre det selv. :(

    SvarSlet
  6. Det er så fedt når køleskabet er helt rent og opryddet, det elsker jeg :-)

    Det lyder som en SKØN burger, mums!

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet