torsdag den 30. december 2010

min første gæsteblog!

Jeg har fået min første gæsteblogger på besøg! Æren fik min veninde Mia, der som nævnt var på besøg her den anden dag. Hun skrev ordene under besøget, men jeg måtte først læse dem efterfølgende. Nå, nok om mig, her er en hilsen fra Mia. Vi havde i øvrigt en fantastisk hyggelig aften, hun bor jo normalt i København, så det var et sjældent gensyn. Nyd hendes ord:

Jeg har fået den store ære at skrive et indlæg på Bittens blog, Har udtrykkeligt fået at vide, at det ikke er en hjemmeside, men en blog.

Da jeg ankom, havde Bitten sørget for lækker mad (som der muligvis kommer et billede af på denne blog?). Desværre kom jeg lidt over en halv time for sent pga. busforvirring, men Bitten tog det heldigvis pænt og slog kun én gang.

Efter at have spist dejlig mad fik vi snakket om sne og blæst, og prøvede endda at give hinanden stød efter at have rørt ved Tabithas pels. Bitten var meget engageret... "Må jeg ikke give dig stød i ansigtet?".

Jeg er forresten fast læser af Bittens blog og ved nogenlunde hvad hun plejer at skrive. For derfor ikke at skuffe hendes læsere, vil jeg gerne dele en opskrift med jer:

Hotdogs:
Du skal bruge:
- Pølser
- Hotdogbrød
  Eventuelt:
- Ristet løg
- Ketchup
- Remulade

Jeg vil lige slutte af med at takke Bitten for at måtte skrive. Tak Svetlana.
Altid en fornøjelse at være på besøg hos dig - Det kan anbefales!

2 kommentarer: