torsdag den 19. januar 2012

endnu en dag

Efter min første uge hos ballisager lever jeg endnu! I dag blev jeg virkelig udfordret, da vi havde ringe-workshop og skulle ringe ud til firmaer og søge uopfordret. Det er dejligt at blive presset ud i tingene, omend det med telefonsamtaler ikke lige er mig.

Som en bonus får I endnu en madpakke at se. Snuppede billedet i morges med min telefon. Fik ikke engang spist halvdelen af tingene (nej, heller ikke chokoladen!) da der ikke rigtig var tid, men det er altid rart at have en ordentlig ration med.


3 kommentarer:

  1. GOSH en skøn madpakke ellers! En skam du ikke fik snupset den kitkat der, men hey - så er der lidt til aftenkaffen eller madpakken i morgen ;)

    SvarSlet
  2. Sejt med telefonopkald - det bryder jeg mig heller ikke om. Krydser fingre for, at du snart får bid :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op, det billede blev godt nok elendigt, bare fordi jeg bloggede fra min telefon...

    Kristine bare rolig, KitKat ligger trygt i min mave nu ;)

    Piske, dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste. Og tak for fingerkryds :) Ville være rart med et lille job.

    SvarSlet