fredag den 1. juni 2012

london #6: ibis hotel earl's court

Selv om hotellet måske ikke er den mest interessante del af rejsen, er det alligevel en væsentlig detalje, og derfor får I også lov til at se, hvor vi boede denne gang. Efter den gode oplevelse på et Ibis Hotel sidste gang valgte vi denne kæde igen, blot en mere central placering, nemlig ved Earl's Court. Beliggenheden var lækker, og hotellet var en smule pænere (og større) end sidst - selvfølgelig også en smule dyrere, men det var det værd.

Hotellet ligger i gåafstand til stationerne West Brompton og Earl's Court, hvor der kører op til flere forskellige undergrundslinjer. Derudover er der også nok at se i selve området, man skal ikke gå ret langt for at komme til en masse butikker (inklusive en Starbucks!), og der vrimler ligeledes med spisesteder.






Som I kan se var hotelværelset ret pænt og rent og nydeligt. Ud over det på billederne viste var der lige inden for døren et relativt stort klædeskab med store spejle på. Yay!
Lige som sidste hotel i kæden serverede de en dejlig breakfast med lidt (meget) af hvert. Vi anvendte den ikke alle dage denne gang, men det er virkelig belejligt at man kan spise sig mæt på hotellet, inden man skal ud og opleve London.

5 kommentarer:

  1. Tak for Info, har haft dette hotel i kikkerten til næste tur. da børnene skal med og de vil jo gerne på naturhistorisk museum og London Zoo.

    mvh
    Jesper

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Jeg har kun positivt at sige om hotellet. Og Naturhistorisk museum for den sags skyld.
      Hvis dine børn er dyreinteresserede, kan jeg også anbefale Mudchute City Farm - der kommer naturligvis et indlæg herom senere.

      Slet
  2. Lækkert badeværelse!
    Hvor meget skulle I give per nat?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja badeværelset var rigtig flot :)
      Kan ikke huske hvad vi gav, nætterne kostede også noget forskelligt, men du kan finde priser inde på http://www.ibishotel.com/gb/home/index.shtml :)

      Slet
  3. Lækkert hotel ... Jeg må indrømme at selvom jeg nærmest kun skal sove der, når jeg tager til Chicago, så har jeg valgt at bruge lidt ekstra penge på et hotel der tiltaler mig i indretning og omgivelser. Det er godt nok lidt dyrere end det første jeg kiggede på, men jeg vil også blive klart mere glad for at opholde mig der. :)

    SvarSlet