mandag den 25. marts 2013

et formiddagspip

Der kommer lige et hurtigt pip herfra. Simpelthen bare fordi jeg har lyst til at smide et indlæg, og det skal jo udnyttes!

Sikke en skøn morgen, solskin over det hele og god tid til morgen/formiddagshygge. Her under graviditeten har jeg haft et stigende behov for morgenmad. Jeg har altid haft brug for morgenmad - forstået på den måde, at jeg har fået det seriøst skidt, hvis ikke jeg har spist mere eller mindre så snart jeg er stået op. Dette behov er tidoblet, og jeg skal have ret meget at spise for at komme over det punkt, hvor jeg bliver svimmel og mangler energi. Så jeg gør ofte en del ud af mine morgenmåltider, også i og med at jeg jo bare går herhjemme og har god tid til det. I dag så det sådan her ud - og jeg tog faktisk billedet, fordi jeg er nødt til at dokumentere det i min graviditets-scrapbook:


Når solen skinner så flot, som den gør disse dage (i hvert fald i Nordjylland) kan jeg slet ikke holde mig i ro, så snart jeg har fået morgenmad. Derfor er der allerede sat en tøjvask over.
Ellers er dagens gøremål som følger:
  • Nedtagning af vasketøj
  • Udskrivning af de sidste billeder til billedvæg (skal I naturligvis nok få at se!)
  • Opmåling til tremmeseng i soveværelset
  • Online backup af gamle billeder
  • Afslapning på sofa

3 kommentarer:

  1. Ahh men Bitten, det ser jo super lækkert ud og ja det med morgenmad lige fra uret det ringer, det kan jeg selv nikke genkendende til, men da jeg jo har en bette en i forvejen, der står og hiver mig i morgenkåben for at få sin mad, så må jeg nøjes med en banan eller lignende, der lige hurtigt kan fortæres inden den unge herre skal have sin morgenmad serveret... var der nogen der sagde forkælet ;) hehe

    SvarSlet
  2. Haha sådan havde jeg det også! Det er faktisk stadig det samme, denne gang er min undskyldning dog, at jeg ammer...

    SvarSlet
  3. Hehe, jeg har det på præcis samme måde - er også gravid (30+4), og jeg spiste egentlig ikke så meget morgenmad, inden jeg blev gravid. Men nu glæder jeg mig nærmest til det allerede, når jeg lægger mig til at sove :D

    SvarSlet