tirsdag den 5. marts 2013

gavmilde mennesker

Jeg har haft en del at se til på det seneste, så det mentale overskud til bloggen har ikke lige været så stort. Nu er alt dog fint igen, og derfor har jeg taget mig sammen til et lille indlæg - godt nok babyrelateret, men det er meget af min hverdag jo også nu ;)

Vi havde selskab af min søster og hendes kæreste i går aftes, og min søster bragte en skønherlig gave. En kasse med diverse neutralt babytøj fra hendes veninde, som desværre ikke fik brug for det alligevel. Det meste af det er helt nyt, og vi fik ikke engang lov at betale for det, da hun ellers bare ville have givet det til genbrug. Behøver jeg sige, at vi er meget taknemmelige, og at jeg vist hellere må bage en takke-kage engang? :D

Ud over det på billedet viste var der også et sæt med dyne og pude samt et virkelig nuttet sengesæt med sæler på.



3 kommentarer:

  1. Sikke en masse skønne ting :o)

    Jeg kunne forestille mig, at hvis man står i en sådan situation hvor man har en masse tøj, som man pludselig ikke har brug for alligevel - så er det ikke så meget et spørgsmål om penge, så skal det bare væk! Men uanset er det skønt med sådan en lækker omgang :o)

    SvarSlet
  2. Det må man sige er rigtig fint af dem -- og sikke en dejlig høst for jer! (:

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle lækre sager i har fået og virkelig gavmildt af giverne :)

    SvarSlet