søndag den 2. december 2012

årets julekalender

Hvert år får jeg en lækker julekalender af mine forældre, og i år var ingen undtagelse. Selv om jeg faktisk selv faldt over denne julekalender, da jeg var inde i Salling, og måtte ringe til min mor og spørge, om hun allerede havde købt en. Det havde hun ikke, og så var hun så gavmild, at hun gerne ville give både mig og min søster et eksemplar af denne.


Den er virkelig flot, ikke?
Og ikke nok med det, chokoladerne deri er både delikate og spændende. Det er forskellige slags med forskelligt fyld, frem for de kedelige firkanter, man ellers kan støde på. Når man åbner lågen, står der skrevet, hvad indholdet er:


Og mmmmm... Et smukt stykke chokolade der sig gemmer! Sikke en formidabel årsag til at slæbe sig ud af sengen hver eneste dag i december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar