tirsdag den 11. december 2012

vi har en vinder!

I går var det sidste chance for at deltage i konkurrencen om en bette sæk med julegodter, hvilket naturligvis betyder, at jeg har udtrukket en heldig vinder. Der var kommet 24 juleglade kommentarer, og jeg brugte den nemme fremgangsmåde til lodtrækningen blandt disse - random.org!

Som I kan se, valgte den fine hjemmeside tallet 9. Det betyder, at personen med kommentar nummer 9 er den heldige, så derfor...

Tillykke Natascha! 

Hvis du vil være så venlig at sende mig din adresse på bittent@hotmail.com, så skal jeg sørge for, at du får din præmie med posten snarest. Og så håber jeg i øvrigt, at du snart får muligheden for at holde jul med din familie i Frankrig igen :)


Tak til jer alle for jeres deltagelse, jeg håber naturligvis også, at I får jeres juledrømme opfyldt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar