fredag den 19. marts 2010

budzonen-arrangement

Jeg er netop kommet hjem fra noget, der føles som verdens længste dag! Sjældent har jeg følt mig så udmattet både fysisk og mentalt. Der har været arrangement for Budzonen (altså alle budene på NORDJYSKE, samt deres forældre og kammerater), som forløb fra klokken 14 til klokken 19. Der var rundvisninger, diverse shows og konkurrencer. Jeg stod for den spændende opgave at tælle mennesker, når de ankom, og vi ramte 600 stk, hvilket vakte stor tilfredshed i hytten. Efter arrangementet var der lidt oprydning og pizza til alle os hjælpende sjæle.


Jeg er virkelig meget energi fattigere - men til gengæld både et Budzonen sadel-betræk, en Budzonen t-shirt (ved faktisk ikke om jeg skal levere den tilbage), en NORDJYSKE kuglepen og en autograf fra AaB håndboldspillerne Kristian Svensson og Jannick Green (mi-AV!) rigere. Oh hvilken rigdom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar