tirsdag den 23. marts 2010

dagens gøremål

I dag skal jeg ikke noget efter "arbejde", så derfor skal jeg have nået alt det, jeg ikke har nået ellers.

  • Stå op alt for tidligt (gjort)
  • Returnere mystisk mange breve der er indgået på min adresse med ukendte firmanavne (gjort)
  • Ringe til tandlægen for at høre hvor mit danmark-tilskud bliver af (netop gjort, hun lovede at undersøge sagen)
  • Ordne opgave i praktikken (er i gang)
  • Støvsuge
  • Lege med katte (har ikke været meget hjemme de sidste dage, stakler)
  • Tage gigantisk opvask (samme grund som ovennævnte)
  • Blogge om diverse emner (fx mine nye løbesko eller The Lovely Bones)
  • Løbe en tur
  • Minimum tage Body Test på Wii (og høre dens klager over fedme, fordi jeg de andre gange har vejet mig om morgenen inden jeg har spist)

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig mega til at høre om The Lovely Bones..
    Ellers ser dagen da fin ud :)
    Og du har ret - Det er mega vigtig info :D

    SvarSlet