lørdag den 6. marts 2010

familiehygge

Denne herlige weekend har ind til videre stået i familiens tegn, hvilket jeg altid finder positivt.
I går var jeg inviteret hjem til min søster (og hendes kæreste, men han var ikke hjemme). Vi hyggede søster-agtigt og lavede den lækreste bondesuppe indeholdende kalkunbacon, knoldselleri, gulerødder og kartofler. Den var simpelthen så smagfuld på grund af det bacon, og det var en fornøjelse. Det er ikke sidste gang! Vi valgte ydermere at se Crash, som jeg stadig synes er en fantastisk og rørende film, som samtidig gør en godt og grundigt gal over menneskeheden. Som aftenen skred frem, og graderne udenfor skred tilbage, fornemmede jeg ret hurtigt, at det ikke blev til en cykeltur hjem. Så jeg faldt om på deres sofa, og sammen spiste vi morgenmad i morges, inden jeg drog hjem. Blot for senere at drage ud i området igen, da jeg skulle besøge mine forældre, og bage en herregårdskage til min moders dansehold.

Min mor og faster, som også var på besøg, havde just været på Helsemesse, og havde såmænd bragt en lille gave til mig ♥ Nogle fine, hvad skal man kalde dem, sæbedimser der bruser når de kommes i badevandet. Fin anledning til måske endelig snart at få afprøvet mit badekar i denne lejlighed. Man får sådan lyst til at spise dem!


Jeg kunne dog ikke have dem i fred længe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar