torsdag den 3. november 2011

gårsdagens værtindegaver

I madbloggerkliken går vi all in med værtindegaver. I går var ingen undtagelse, og gaverne fortjener derfor et helt indlæg for sig selv. Det betyder, at I må vente med beretningen om mit første møde med A-kassen, men jeg gætter på at I er skide ligeglade. På den gode måde, altså.


Cookie-udstikkere (Sabina havde hørt et rygte om, at jeg manglede sådanne, hvilket var helt korrekt), sprayfedt, en smuk bog med desserter, en giga dåse bagepulver!, chokolade-strø-pålæg, verdens sødeste lille hjemmebagte banankage, julemuffinforme og en meget velvalgt og Bitten-agtig halskæde, som jeg allerede har taget i brug.
Af hjertet tak piger, det er jo næsten som at have fødselsdag igen!

5 kommentarer:

  1. Årh nice! Sikke en forkælelse!

    ... må jeg låne dine gæster? :-D

    SvarSlet
  2. Hold da op, Bitten, sikke en høst. Jeg inviterer dem også gerne på besøg her :-)

    SvarSlet
  3. Tak for kommentarer, jeg var ved at være bange for, at folk hadede mit nye layout så meget, at de knap gad kommentere :)

    Med hensyn til gæsterne, så tør jeg ikke helt sidde og låne dem ud, så I må hellere spørge dem selv :D Men fantastiske gaver kan de i hvert fald finde ud af at give.

    SvarSlet
  4. Sikke lækker gaver du har fået dig her (: Jeg har osse de forme jeg købt mange af dem (: Tænkte om vi skulle linke hinanden jeg kigger rigtig mange blogger igennem så jeg har svært ved at nå at se alle svar så håber du svare via min blog da jeg har letter ved at opdage et svar der (: Håber du forstår mig (: Knus

    SvarSlet