torsdag den 10. november 2011

isdate hos line

Nu er det jo ikke fordi der sker vanvittig meget beretningsværdigt i mit liv for tiden. Højdepunkterne har været:
  • Informationsmøde hos Jobcenter. Indeholdt nøjagtig de samme informationer som mit tidligere møde hos A-kassen.
  • Udsendelse af 3 ansøgninger inden for en uge hvilket betyder, at A-kasse og Jobcenter elsker mig. Afslag på den ene (vidste jeg godt, den var uopfordret), den anden til et job jeg slet ikke er kvalificeret til, og sidstnævnte til et job, jeg virkelig gerne vil have!
  • Uheld med vaskemaskinen, som efterlod vores tøj gennemblødt og med sæberester. Skylning af tøjet i hånden, fordi vaskemaskinen var stædig. Badeværelse nu belagt med plaskvådt tøj, super godt for indeklimaet...
Men så var der også lige i går, som var lidt mere spændende! Der havde Line nemlig inviteret på is, og den slags siger man jo ikke nej til. Så af sted det gik, ud og hygge med Line og hendes fine hundebasse. Her bringer jeg et billede af isen, som er tyvstjålet, men I må begive jer ind på Lines egen blog for at finde den lækre opskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar