onsdag den 30. maj 2012

skønherligt visit hos line

(Ja, jeg ved godt at jeg skylder London-indlæg, men vær nu lige lidt tålmodig;)

Line og jeg havde i noget tid forsøgt at stable en aftale på benene, men den blev udskudt lidt, fordi vi pludselig begge lå syge. Men vi opgav ikke, for det var meget vigtigt for os at ses så vi kunne få lavet noget is! Og selvfølgelig hygget igennem, som vi altid gør.
Isen, som vi lavede (eller, primært Line lavede, men jeg udgjorde et godt heppekor) var Klidmosters Strawberry Cheesecake Ice Cream, og jeg kan lige så godt indrømme først som sidst, at det er en af de bedste is, jeg nogensinde har smagt. Gudfader i det høje, den var formidabel! Perfekt cremethed, perfekt autentisk jordbærsmag, små frosne jordbærstykker og Digestive-kiksekrummer, der henleder tankerne på cheesecake.


Da 2012 er året, hvor min ismaskine virkelig skal have sit gennembrud, har jeg allerede sagt til Daniel, at denne is bliver lavet. Det har han heldigvis ikke noget imod.

Vi skulle jo også have andet end is at spise (hvorfor, egentlig?), så Line fandt på at lave nogle quesadillas. Mit første møde med sådanne, og det var tilfredsstillende. Men så er jeg også bare nødt til at investere i sådan en panini-grill, som hun brugte...



Ud over at være mit første møde med quesadillas var det også min første smagsoplevelse med noget fra Santa Marias tapas-sortiment. Som smagsgiver i vore quesadillas brugte vi nemlig deres Pumpkin Seed & Chili Pesto. Jeg (til forskel fra visse andre) kunne rigtig godt lide dens grove konsistens med hele græskarkerner, og smagen var chiliagtig uden at være direkte stærk. Som den udseende-drevne forbruger jeg er må jeg desuden knytte en kommentar til designet af disse tapasprodukter: jeg synes virkelig de er fristende at se på! De springer lige i mine øjne med deres valg af friske farver, og taler til mit sommerlige hjerte. Godt klaret, Santa Maria!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar