tirsdag den 4. august 2009

blog!

Nå, så fik jeg mig en blog... Tak, Janne, for inspiration hertil!

Hvad vil jeg med den? Se, det er egentlig et meget godt spørgsmål. Det mest nærliggende svar er, at det må tiden vise. Den vil nok primært blive anvendt til ligegyldige informationer om mine hverdagsaktiviteter, så hvis det er her, din interesse ligger, er du ganske heldig.

I dag har jeg blandt andet brugt masser af tid på at få denne blog til at se ordentlig ud. Jeg føler selv, at det er lykkedes nogenlunde, på trods af, at jeg ikke er hundrede procent tilfreds. Men det bliver jeg nok aldrig.
Derudover ved jeg virkelig ikke, hvad jeg har lavet. Men der er tydeligvis gået en del timer med det, og nu er det aften, hvilken jeg vil bruge på at lave endnu flere intetsigende ting. Jeg har trods alt ferie.

Jeg mangler at finde frem til, hvilken bog jeg vil begynde at læse. Og jeg skal snart skynde mig, der er kun en måned til, at mit semester starter! Det bliver højst sandsynligt Tankados Kode af Dan Brown, det går ud over. For den har jeg endnu ikke læst. Derudover vil jeg jo gerne læse alle Harry Potter igen, og det samme med Twilight (dog ikke endnu). Nordkraft virker også tillokkende at genlæse. Og så er der også noget faglitteratur, samt nogle bøger, jeg ikke engang ejer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar