onsdag den 23. september 2009

mine film

Jeg har ikke så mange film. Og det er lidt hårdt, når man kommer fra et hjem, hvor der eksisterede over 1200 film. Lige nu ejer jeg kun 24 af slagsen, samt 4 sæsoner af Lost.

Følgende film er ejet af mig:
Boys don't cry
Bridget Jones' diary
Bridget Jones' diary 2 (uoriginal)
Brokeback Mountain
Charlie og chokoladefabrikken
Clueless (uoriginal)
Donnie Darko
Elsker, elsker ikke
En lang forlovelse
Hannibal Rising
Juno
Klovn sæson 4
Lost sæson 1-4
Nordkraft
Ondskab
P.S. I love you
Parfumen
Requiem for a dream
Silver Fang 1-5
Trainspotting
Twilight

Jeg kan tydeligt mærke, at jeg er blevet miljøskadet af at bo sammen med Daniel, idet jeg føler et stort behov for at eje flere. Jeg gjorde dog et tiltag i Stereo Studio for et stykke tid siden, hvor jeg benyttede mig af deres 3 for 100-tilbud og købte Nordkraft, Hannibal Rising og Parfumen. Faktisk havde jeg en idé om, at jeg udelukkende ville eje film, som jeg fandt fantastiske - men jeg kunne ikke finde en tredje, og valgte derfor Parfumen, som jeg ikke har set, men gerne vil se.

Følgende film vil jeg gerne eje:
Boondock Saints (som er en af mine yndlingsfilm. Helst vil jeg eje den i specialudgave)
Edward Scissorhands
Elephant
En verden udenfor
Et par af Saw-filmene
Gran Torino
Mænd der hader kvinder
Nick and Norah's infinite playlist
Sweeney Todd (som jeg så i går hos Daniel, på Bluray, den er stadig fantastisk)
Lost sæson 5 (når den udkommer)
New Moon, Eclipse og Breaking Dawn (når de udkommer)
En boks med alle Harry Potter-filmene (når de alle er udkommet)

1 kommentar:

  1. "en verden udenfor" købte jeg engang i Tiger til 20 kr, eeelsker sweeney Todd og charlie.. :)
    Derudover er newmoon, eclipse og breaking dawn bare et must :)

    SvarSlet