onsdag den 30. september 2009

lidt lykkeligere

Af og til er der små faktorer i livet, der gør en lidt lykkeligere. Jeg mødte i dag i Fakta en af disse faktorer - nemlig AMOs Store Bagebog 2! Jeg smed den straks i kurven (som i øvrigt var godt fyldt, fordi jeg fejrede indkomsten af penge med et bette indkøb), og bragte den hjem til sin mage - og de er allerede meget glade for hinanden:


Det har udover indkøbet i Fakta ikke været den mest begivenhedsrige dag i mit liv. Jeg har for det meste bare skrevet opgave, og den fylder nu 7 sider. Jeg føler efterhånden, at jeg har sagt hvad jeg kan sige deri, hvilket vist er meget godt, idet jeg kun har omkring 500 ord tilbage til max-grænsen. Så dagen i morgen kommer jeg nok til at bruge på at rette den igennem, slette og tilføje. Og så er der aflevering fredag formiddag!

Nu vil jeg snarest påbegynde indtagelsen af min aftensmad - som er nudelsuppe og hvidløgsflute, så det bringer jeg altså ikke billeder af. Til gengæld bringer jeg så et billede af mit nye hår (i uglattet tilstand)!

(Hvorfor bliver man altid mere og mere utilfreds med et billede af sig selv, jo længere man kigger på det? Jeg smutter...).

1 kommentar:

  1. Det er et fint hår :) - Og et fint billede..

    Og fantastisk at du tænker på din bagebog, og indhenter en mage til den.

    SvarSlet