torsdag den 1. oktober 2009

færdig!

Så blev min eksamensopgave endelig skrevet færdig!
Og hold op hvor er jeg overhovedet ikke tilfreds med den. Men samtidig er jeg heldigvis også så ligeglad med dette. Opgaven tæller alligevel næsten ingen ECTS-point. Og jeg er ikke den eneste på mit studie, som har været træt af den. Det har ikke været let, fordi opgaveformuleringen har været så fri, at man ikke har haft noget specifikt at gå efter.
Men nu er den klar til aflevering, og det bringer ro i mit stille sind. Så kan jeg måske komme i gang med at lave alle de ting, jeg rent faktisk har lyst til. Og på mandag påbegynder vi en ny kursusrække, hvor vi skal lære at anvende statistikprogrammet SAS - yay, jeg glæder mig!

Billedet, som for en gangs skyld figurerer ude til højre på en underlig måde, er af min aftensmad - frikadeller (mine egne fra fryseren), ovnbagte rodfrugter (kartofler, persillerod, løg og hvidløg) med olie, citronsaft og oregano, og en kold remouladesovs. Det var helt fantastisk! Og jeg kan glædes yderligere over, at jeg har rester til i morgen.

Nu vil jeg gå i seng, således at jeg kan stå tidligt op i morgen og cykle ud for at aflevere opgaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar