mandag den 12. oktober 2009

elektrikerbesøg

I dag fik jeg endnu engang elektrikere på besøg, det var denne gang meningen, at de rent faktisk skulle ordne mit el, således at jeg kunne få lys ude på mit toilet, i min gang og i min anden lampe-udgang i stuen. Disse har ikke virket siden jeg flyttede ind i juli, så det var tiltrængt.
Der er så imidlertid sket det, at skaderne er mere omfattende, end de troede. De var oppe på loftet, og der ligger ledningerne (af stof! gamle lort) åbenbart frit, samtidig med, at taget ikke er tæt, således at det kan regne ned på dem. Oh, smart. Og ikke særlig farligt...
Så hele ledningsnettet deroppe skal altså skiftes, hvilket de ikke havde remedierne til i dag, hvorfor de returnerer i morgen. Tidlig. Men det er lidt mere ok, eftersom jeg alligevel skal op og på uni i morgen. Det skulle jeg ikke i dag (før klokken 13), så stod næsten op forgæves klokken 6.45. Heldigvis forstod jeg at udnytte tiden, og har fået vasket tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar