lørdag den 17. oktober 2009

aalborg øst-hygge

Nu er jeg hjemvendt efter en hyggelig stund i Aalborg Øst.

Jeg lagde ud med at cykle hjem til min søster og hendes kæreste i går eftermiddag. Selve cykelturen er et kapitel for sig selv, et ganske forfærdeligt kapitel, fordi der var modvind hele vejen, blandet med regn. Det var skrækkeligt, og jeg fik ondt i ryggen. Nå, men jeg skulle jo spise hos dem, og Daniel blev inviteret med i sidste øjeblik. Vi fik deres "berømte" grøntsagsfad med kylling og fløde, hvilket altså bare smager godt! (Omend fløden blev lidt flydende denne gang).
Efter maden besluttede Maiken og jeg os for at fremstille en færdigblandings-kage af Super Bests eget mærke. Det kan alt andet end anbefales! Jeg har godt nok også elendige erfaringer med deres bolleblanding, men kagerne er bestemt ikke bedre. Den blev simpelthen så tør, at man havde svært ved at synke den. Hvilket resulterede i et større grineanfald, da Maiken tog sin første bid og sagde: "Den er godt nok tør...", hvortil jeg svarede ja, og tørre krummer sprøjtede ud af min mund for ligesom at understrege sandheden i det.
Ganske fin så den dog ud, men glasuren bedrager:

Efter at have hygget mig hos dem, blandt andet med at bestille ting fra loppetjansen.dk, cyklede jeg hjem til mine forældre, hvor jeg skulle overnatte, fordi jeg ikke gad cykle hjem i mørket.
Der befandt jeg mig så det meste af i dag, hvor vi blandt andet handlede og hyggede os med kaffe og honningbomber (hvoraf man kun kan spise max. ½ uden efterfølgende kvalme). Derudover var jeg også ude at gå en lang tur med Maiken og hendes hund i det yderst herlige vejr.

Nu vil jeg til at indtage hotwings og pommes frites, så fortsat god weekend til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar