onsdag den 14. oktober 2009

besøg af line

I dag havde jeg besøg af Line til aftensmad og aftenshygge. Jeg havde lavet en caesar-salat til os, hvilket egentlig var meget vellykket. Line og jeg var endda vovede at komme en smule honning i dressingen, uhh. Det ligner bestemt ikke mig at afvige fra en opskrift, men jeg turde godt, fordi hun var der. Og det gjorde ingen skade! Således så aftenens tallerken ud:

© Line


Og der er endda rester til madpakken i morgen, mmm. Ud over denne fornemme salat havde jeg bagt pebermyntecupcakes ud fra en opskrift, som Line stak mig sidste gang jeg besøgte hende. Og hvilket hit! Det kan hurtigt blive en af mine favoritopskrifter, i hvert fald. Vi pyntede dem sammen, hvilket var ganske morsomt og kreativt udfordrende. Resultatet blev dette:

© Line


Det er ikke helt let at se, men glasuren er selvfølgelig mintgrøn. Og smagte noget så fantastisk! Også dem blev der rester af (ud over de 12, der røg i fryseren sammen med en bøtte glasur), så Line fik et par med hjem, og jeg har 5 stående, hvoraf et par stykker højst sandsynligt vil følge mig på uni i morgen, såfremt jeg finder en sikker måde at transportere dem på.

Uni i morgen byder på mere undervisning og flere øvelser i SAS, så det glæder jeg mig selvfølgelig til, nørd som jeg er. Og det bedste er, at jeg kan sove længe, da det først begynder 12.30. Det er dog samtidig det værste, idet jeg så først har fri 17.30, men det må man jo tage med... Forhåbentlig Marie og jeg dog er lige så dygtige som sidst, så vi kan gå før tid!

1 kommentar:

  1. det var en vældig hyggelig aften :D namnam. det var lækkert med en cupcake i dag ;) overvejer at spise daniels også ;) hehe

    SvarSlet