fredag den 16. oktober 2009

tabitha i leg

Da jeg har valgt at udeblive fra dagens forelæsning, har jeg en hyggelig stund hjemme sammen med Tabitha. Vi nyder det begge - hvordan kan det i øvrigt være, at fritid altid føles ekstra godt, når man "pjækker"?

Jeg fandt en af Tabithas tøjmus under lidt oprydning, hvilket hun vist blev ret glad for. Hun brød i hvert fald ud i leg. I skrivende stund leger jeg hund med hende - altså jeg kaster tøjmusen ud i lejligheden, og hun henter den til mig. Hun plejer at lege lidt rundt med den, inden hun returnerer den, men lige nu gælder det åbenbart om at hente den hurtigst muligt - hvilket gør det en smule svært for mig at skrive denne blog! Og resulterer i megen utilfreds miaven såfremt jeg ikke kaster musen igen øjeblikkeligt.

Hun stiller fint op til billedtagning.

Og så går den vilde jagt på leopard-musen ellers!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar