torsdag den 22. oktober 2009

"you make me smile" award


Yay :) Min blog har fået en award. Tillykke til den! Og mange tak til Line, hvorfra awarden kom. Den varmede i mit blog-hjerte!
Reglerne når man modtager denne award er åbenbart følgende:
  • Indsæt en sang som gør dig glad
  • Send videre til så mange som du har lyst til.
  • Skriv et par linier om hvorfor netop disse bloggere fortjener awarden.
En sang, som gør mig glad... Det ville være let at indsætte en sang, jeg rigtig godt kan lide for tiden (da Rammstein er kommet med et nyt album). Men skal jeg vælge en, som gør mig glad, må det være Bliss af Muse. Der er intet mere fantastisk at skråle med på.

Nu læser jeg ikke så mange blogs, da jeg er temmelig ny i denne verden, men jeg vil gerne sende awarden videre til Janne. Jeg nyder at læse Jannes blog, hun har en fantastisk måde at brokke sig på, specielt omkring kunder, og kan krydre enhver lille hverdagssituation med humor!

Som noget ikke award-relateret kan jeg fortælle, at jeg skulle have haft besøg af min kære søster i dag. Desværre gik hun hen og blev syg, og denne plan er nu flyttet til en anden dag, hvilket vi ser frem til - og god bedring til hende!
Min dag består derfor ikke af så mange aktiviteter, men jeg har blandt andet handlet, hvor jeg købte mig en ny slags the, som smager ganske fortræffeligt! Hvid the med appelsin og mint:


2 kommentarer:

  1. Ååååårh tak, bitten :D

    Og hvid the.. Hvordan smager det lige? Har svært ved at forestille mig det! :P

    SvarSlet
  2. Det var så lidt :D

    Det smager bare ikke lige så stærkt som... almindelig the? Hehe. Har ikke den der ubehagelige eftersmag.

    SvarSlet