tirsdag den 15. september 2009

alt for længe siden

Og jeg beklager! Men nogle gange er ens liv så begivenhedsrigt, at man ikke har tid til at blogge :P

Der er sket en fin del siden sidst, hvoraf der kan nævnes:
- Min studiestart. Jeg er simpelthen startet på 7. semester, hvilket indtil videre er herligt. Men vi skal skrive den første af semesterets 3 eksamensopgaver fra den 25. september og en uge frem, så det kan være, at lidt af herligheden forsvinder til den tid, nu må vi se.
- Daniels flytning. Han overtog sin lejlighed fra den 1. september. Dette indebar en oprydningsproces i den gamle lejlighed, hvor jeg erhvervede mig yderligere 2 flyttekasser med lort til mit hjem. Og selvfølgelig en flytteproces, hvor jeg fik et herligt gensyn med min eks-svigerfamilie, som jeg ærlig talt savner en del. Sidst, men (desværre) ikke mindst, indebar det en rengøring af den gamle lejlighed inden fraflyttersynet i dag. Heldigvis var min mor til utrolig stor hjælp, så nu har jeg lovet hende, at vi vil være hendes slaver resten af livet.
- Daniels indflytterfest kombineret med hans fødselsdag. Denne fest foregik i lørdags, og var på samme tid hyggelig og kaotisk på grund af mængden af gæster kombineret med lejlighedens beskedne antal af kvadratmeter.
- Førnævnte fraflyttersyn. Desværre kunne jeg ikke selv deltage, da jeg var til forelæsning. Men Daniel klarede det pragtfuldt. Grundet hans stædighed og veludviklede argumentationsevne kommer vi højst af med 3300 kroner til lidt rengøring og en ny dør. Så vi er ovenud tilfredse fraflyttere, og ser frem til at blive beriget med resten af vort indskud.

Dagen i dag har været yderst produktiv. Den startede på uni, hvor der foregik en forelæsning. Derefter var der planlagt en forelæsning mere, men forelæseren brændte os desværre af. Så efter at have ventet uden grund på uni i over 1½ time, på grund af en dum pause placeret mellem forelæsningerne, cyklede jeg hjem (i et i øvrigt meget herligt vejr). Da jeg kom hjem, foretog jeg min hade-gerning; telefonopringninger! Jeg skulle ringe og aftale en tid til årsaflæsning af varme, og derudover tog jeg mig endelig sammen til at ringe til ALKA og bestille en indboforsikring. Så nu kan jeg sove trygt om natten. Desuden har jeg pakket de to flyttekasser med ting fra den gamle lejlighed ud, og klaret en opvask.

Jeg slutter af med et stemningsbillede fra dagens forelæsning med bærbar og café latte fremstillet af Marie:

1 kommentar:

  1. SÅ! så kan jeg kommentere på alt hvad du laver :D hvor go' er jeg forresten lige hehe tal om at være snedig. Selvom jeg ikke kan lide café latte ser det helt fantastisk godt ud med sådan en bette kop uhm :) man kan ligeså godt gøre forlæsninger så hygsomme som muligt

    SvarSlet