søndag den 20. september 2009

sygdom

Så er jeg kedeligt nok gået hen og blevet syg - og nej, det er ikke svineinfluenza, i hvert fald passer symptomerne ikke.
Jeg ved ikke helt, hvad det går ud på, for sygdommen har haft en underlig udvikling i forhold til, hvad mine sygdomme plejer. Men jeg har noget feber, og så er jeg snottet. Og intet derudover. Hvilket undrer mig, fordi jeg altid mindst plejer at have ondt i halsen eller andre steder. Men jeg klager ikke over denne milde version.
Dog klager jeg over, at det er for lang tid om at forsvinde, og at jeg derfor meget potentielt går glip af vores øvelse i biografiforskning i morgen. Den skulle være ganske relevant for vores eksamensopgave, så jeg er godt træt af det. Men jeg gider heller ikke møde op og være halvdød og smitte samtlige andre studerende. Så jeg håber, at jeg klarer mig uden øvelsen, og må tage til takke med den øvelse, vi skal have på fredag (og forhåbentlig Maries fantastiske noter til øvelsen i morgen).

Nu vil jeg gå i seng og se om jeg kan holde til at læse lidt Harry Potter.

1 kommentar:

  1. Man kan (næsten) altid holde til at læse Harry Potter :D
    God bedring :)

    SvarSlet