søndag den 22. november 2009

en søndag aften

Nu hvor Facebook ikke gider virke (grr), må jeg fordrive min sidste aftenstund på Internettet her, i selskab med en rest af en brownie-muffin, som jeg bagte i går.
Jeg havde en festlig aftenstund i går! Den foregik hjemme hos Ulrik, i selskab med vor fælles ven Michael, som var kommet hertil helt fra Herning. Først spiste vi en utrolig lækker aftensmad bestående af chilifrikadeller i kokos-/limesauce med tilhørende ris, det smager simpelthen så fantastisk. Derefter kastede vi os ud i at spille Wii, nærmere bestemt Rayman Raving Rabbids 2. Det er overordentligt morsomt, det spil! Dog gav det mig pænt ondt i højre arm efterfølgende. Under spilleforløbet indtog vi rom&cola samt andre alkoholiske drikke, hvilket tilføjede lidt morskab. Da Michael blev sulten, vandrede vi hele vejen hen til McD for at finde føde, og hele vejen tilbage igen, hvilket var yderst trættende.
Så jeg har været godt træt i dag, da jeg først gik til ro ved en 4-tiden i nat. Derfor har denne dag været nogenlunde inaktiv foran computeren, men jeg har også fået taget en gigantisk opvask som følge af min opgaveskrivning, samt ryddet op i skabet ude i køkkenet for at danne plads til støvsugeren.
Nu vil jeg snarest smide mig i sengen med et afsnit Roswell inden søvnen indtræffer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar