tirsdag den 10. november 2009

tidens køb

Det sker jo, når man pludselig har penge, at man kommer til at bruge nogle af dem... Eksempelvis var jeg i Fakta i dag, og pludselig var der en tube hvid glasur til en 10'er, som jeg allerede på forhånd havde planlagt at investere i. AHA. Videre gik jeg, og så var der pludselig også pebernøddekrydderi på tilbud. Sådanne er jeg da nødt til at bage. Og så havde jeg lige spottet i reklamen, at der var Grøn The på tilbud, som jeg var nødt til at købe grundet Jannes evige snak derom.

Derudover er det lidt som om jeg har glemt at blogge omkring tidens vigtigste køb! Jeg bestilte jo en masse fine ting fra cakesforyou.biz for kort tid siden, som kan ses på følgende billede:



Jeg bestilte sammen med min søster og Line, så det er ikke alle tingene, der tilhører mig. Men hvor er de fine! Der er muffinforme, små spiselige hjerter og guldstjerner til pynt, spiselige perler og masser af pastafarver. Jeg har netop afprøvet min limefarve i en glasur, som jeg skal anvende i morgen, og den har simpelthen sådan en sød farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar