onsdag den 21. april 2010

knuste drømme om morten

Øv også, skal det lyde fra den madglade Bitten. Jeg var oprindeligt, af Nordjyske Medier, blevet inviteret til et arrangement i morgen, som indbefattede spisning på Mortens Kro og efterfølgende ishockeykamp mellem Danmark og Finland. Jeg vil ikke prøve at skjule, at det var førstnævnte, der vakte min interesse.
Men på grund af Askeskyen™ kan de finske spillere ikke nå frem, hvorfor lortet er aflyst. Altså ingen lakseforret med dildgelé og sennepsdressing, kalveculotte med tilbehør eller marengsreder med rabarbersorbet, vanilleis og appelsinsirup til mig i morgen. Ingen gratis dyr mad. Ak.

I det mindste skal jeg ind og se I Love You Phillip Morris sammen med Jeanie i aften :)

4 kommentarer:

  1. EJJJ!!!! Hvor ærgeligt!!
    Øv også, det havde sikkert været en fed oplevelse..

    SvarSlet
  2. åååh Bitten :( jeg havde sådan glædet mig til at du skulle spise der og jeg skulle savle over din fortælling. virkelig øv for dig. vi boykoter askeskyer og finland!

    SvarSlet
  3. ØV! Det mad lød ellers TEMMELIG godt!

    SvarSlet
  4. Det er træls, ja. Så kan jeg jo først prøve hans mad, når jeg bliver rig!
    Og jeg har ikke engang indkøbt noget aftensmad...

    SvarSlet