fredag den 2. april 2010

oh påske!

Påskefrokost med familien kan vi lide! Eller faktisk var det ikke så meget påskefrokost, mere påskekage og påskeaftensmad. Men det har ingen betydning, specielt ikke når mutti laver flæskesteg! Og cheesecake til dessert.


Min fornemste opgave var til gengæld at bage til eftermiddagskaffen. Jeg fremstillede nogle påskemuffins, som jeg har haft lyst til at prøve i årevis. Der var ikke noget fancy ved selve opskriften, og pynten er blot "smørcreme" og små chokoladeæg, men de er SÅ fine - og smagte nu også dejligt. Det burde være påske noget oftere.


Aftenen udviklede sig heldigvis, og jeg endte hjemme hos min søde søster, hvor vi så New Moon og spiste usunde sager, mens Per spillede PlayStation. Jeg modtog nemlig New Moon og (500) Days of Summer med posten forleden ♥
Jeg havde lidt svært ved at tage mig sammen til at tage hjem igen, så jeg tog ydermere med dem ud til vandet med deres bette hund, da vi var stået op og havde indtaget morgenføde. Det var blæsende og friskt. Og det pissede selvfølgelig ned og medførte strid modvind, da jeg skulle cykle hjem. Mmm, forår.

2 kommentarer:

  1. Sikke fine muffins :D Rigtig sødt med æggene :D

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker Påskemiddag og dine muffins er rigtig fine. Og så slutte dagen med Playstation og en god film - perfekt afslutning. Jeg roder rundt i filmene. Troede hele tiden at Sandra Bullocks nye film hedder Lovely Bones. Må lige ind og se biografoversigten. God Påske Bitten♥

    SvarSlet