lørdag den 10. april 2010

tæl skridt!

Min praktikplads er med i kampagnen Tæl Skridt, hvilket betyder, at jeg netop har fået udleveret en skridttæller, som jeg (og de andre i min afdeling) skal bære fra på mandag og 3 uger frem. Det er faktisk yderst morsomt indtil videre, selv om det kun er i øvestadiet, og allerede i løbet af i går begyndte vi at udtænke strategier for at få flest mulige skridt. Uden at snyde, selvfølgelig.
Det endnu federe er, at jeg er blevet udnævnt som holdkaptajn, hvilket, ud over at jeg skal holde styr på de andres antal skridt, betyder, at jeg har mulighed for at vinde en masse fine præmier. Min chef insisterede på, at det skulle være mig, hvilket er lidt sødt.
Om lidt skal jeg en tur i Ikea med min elskede familie, hvilket nok skal give masser af skridt! En skam at den rigtige optælling først begynder mandag.

1 kommentar:

  1. Holdkaptajn for Tæl skridt-holdet! Not bad! Glæder mig til at høre, om I får gået jeres 10.000 skridt dagligt :-)

    SvarSlet