søndag den 1. august 2010

jo-seph

Jeg har lige været i biografen med min mor og far (sjælden oplevelse, det var super!) og se Inception. Så min blog burde egentlig handle om det. Men det gør den ikke.
Jeg er nødt til at dele det her med jer. Jeg kan ikke sidde alene med følelsen, den skal ud til verden.

FUCK JOSEPH GORDON-LEVITT ER SØD!!!


Ej årrh... Når jeg ser på ham, er det som om mine indre organer smelter sammen til en ubestemmelig masse.


NURH! Jeg elsker ham sådan! Okay nej, jeg har ikke et fjollet teenage-crush på manden. Det er bare dét, at hans øjne får mig i den syvende himmel. Og når han smiler, føles det som om min krop fyldes med lyserøde bobler, som bare vil ud. Og jeg kan ikke andet end at smile stort!
Nøj han er sød. Hvis I ikke allerede har fattet det. Det er nok fordi jeg har set ham i (500) Days of Summer, hvor han er super. Og så spiller han også rigtig godt i Inception, hvorfor jeg ikke kunne lade være med at sidde og tænke "årrh".

Anmeldelse af Inception kommer højst sandsynlig i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar