tirsdag den 3. august 2010

vennebog

Jeg blev tagget af Anja i denne leg, så nu er det jeres tur til at lære mig at kende!

Navn: Bitten

Blog: Det ved du nok godt, hvis du sidder og læser dette ;)

Kælenavn: Har jeg ikke rigtig noget af længere. Men tidligere har fx været Bitsi og Le Bit

Yndlingsfilm: Jeg fristes til at sige Donnie Darko. Det er i hvert fald en film, som rører mig mere og mere for hver gang jeg ser den

Yndlingsbog: Jeg kan ikke nævne én, men kan ret godt lide Twilight-serien og bøger af Dan Brown

Yndlingssanger/Sangerinde: Jeg hører vist ikke så mange solo-mennesker, så se nedenfor

Yndlingsband: Muse! Ellers Rammstein og Nephew

Yndlings tv-serie: LOST, som jeg lige har set færdig. Det burde jeg totalt blogge om en dag!

Yndlingsmad: Det er jo mere eller mindre umuligt at sige, jeg kan lide så meget

Yndlingsblog: Der er altså ikke en bestemt, så kig på min blogroll

Yndlingsskuespiller/inde: Johnny Depp er dejlig, og derefter er jeg vild med Jake Gyllenhaal, Gaspard Ulliel, Michael Cera, Ellen Page og Joseph Gordon-Levitt

Hobby: Mit studie, min blog og mine bøger

Crush/flamme??? (uuuh): Nej da, sådan er jeg ikke

Yndlingsårstid: Det skifter, for der er hyggelige ting ved enhver årstid. Men senest er jeg blevet lidt vild med forår

Yndlingsfrugt: Vindruer, vandmelon og kirsebær er pænt gode bud

Yndlingsfarve: Gennemsigtig

Tøjstil: Sådan en tror jeg ikke, at jeg har. I så fald hedder den "afslappet"

Stilikon: Nej rolig nu, jeg er jo først lige begyndt at gå op i min påklædning

Forbillede: Heller ikke

Fremtidsdrøm: Faktisk drømmer jeg om at få et behageligt job og blive gift med en sociolog, så vi sammen kan udgive bøger, og folk kan citere os med kilde, sådan her "(Efternavn og Efternavn 2012)". Og efternavnene er selvfølgelig de samme. Det er så smukt. Og så skal vi bo i et dejligt hus her i Aalborg, og have drengebørn med halvlangt hår og små slidte jeans og læderjakker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar