onsdag den 13. juli 2011

depend cracked effect

Jeg købte noget andet i går. Jeg var i Matas efter noget så uskyldigt som vatrondeller. Alt var godt... Lige ind til mit øje skuede en nyhed. Depend havde lavet en Cracked Effect-neglelak! Jeg havde godt set dem for et stykke tid siden af et andet mærke, som man ikke kunne få i dette land. Da jeg ikke er så negle-agtig, havde jeg dog ikke opdaget, at Depend havde gjort dem kunsten efter. Skønt, for jeg har elsket den effekt siden jeg først så den!
Her er den på en orange neglelak.


Ikke det smukkeste resultat nogensinde, men det er min første gang! Lidt af et arbejde, da der både skal underlak, effektlak og overlak på. Men helt klar det værd!
Jeg ved bare, at jeg fucker det op når jeg går i seng om lidt, fordi det ikke er tørt hele vejen igennem... Gør jeg altid.

3 kommentarer:

  1. så fint! det klæder dig med krakkede negle ;D

    SvarSlet
  2. Tak, har heller ikke lavet meget andet end at beundre mine negle i dag ;)

    SvarSlet
  3. ser rigtig fedt ud (:


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet