lørdag den 20. august 2011

bøger sælges

Jeg har fået den idé at sælge lidt ud af mine tidligere studiebøger. Det gør lidt ondt i hjertet, men hellere at de kommer til et godt hjem, end at de står uåbnet på mine hylder. De har trods alt været nyttige for mig, og skal gerne gøre nytte for nogle andre også. De fleste er yderst relevante på Sociologi på Aalborg Universitet.

Håndværk & horisonter af Rasmus Antoft m.fl., 170 kroner. Se annonce på pensum.dk.

Cultural Studies: Theory And Practice af Chris Barker, 150 kroner. Se annonce på pensum.dk.

Hverdagslivet af Michael Hviid Jacobsen m.fl., 270 kroner. Se annonce på pensum.dk.

Det selskabelige samfund - Essays om medier mellem mennesker af Stig Hjarvard, 100 kroner. Se annonce på pensum.dk.

Samfundsvidenskabernes Forudsætninger af Nils Gilje og Harald Grimen, 150 kroner. SOLGT

The Practical Skeptic - Core Concepts in Sociology af Lisa J. McIntyre, 100 kroner. Se annonce på pensum.dk.

Statistical Methods for the Social Sciences af Alan Agresti & Barbara Finlay, 370 kroner. Se annonce på pensum.dk

Survival Analysis Using SAS - A Practical Guide af Paul D. Allison, 270 kroner. Se annonce på pensum.dk

Viden, videnskab og virkelighed af Luise Li Langergaard m.fl., 80 kroner. Se annonce på pensum.dk

Research Design In Social Research af David de Vaus, 170 kroner. SOLGT

Derudover sælger jeg Harry Potter and the Order of the Phoenix, hardback, børnecover, i fin stand, samt Gyldendals røde Dansk/Engelsk og Engelsk/Dansk ordbøger. Giv et bud.

OPDATERES løbende - har nogle statistikbøger, jeg muligvis også sælger, skal bare lige overveje det en ekstra gang... (Surveys in Social Research af David de Vaus & Survival Analysis using SAS af Paul D. Allison fx - skriv, hvis de har interesse).

4 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud:) Sociologi var min 2. prioritet da jeg søgte ind i år, men heldigvis skete der ingen fejl hos postvæsnet, så jeg kom ind på min første. Så i den her omgang har jeg i hvert fald ikke brug for de bøger - pensum havde muligvis også været anderledes på KU :)

    SvarSlet
  2. Min lillebrors kæreste skal til at læse sociologi. Måske er hun interesseret. Hun er selvfølgelig lige rejst på ferie i dag og kommer hjem om en uge, men jeg vil da lige prøve og hære hende :)

    SvarSlet
  3. Stina 1, det havde det sikkert - men sociologi er super spændende :)

    Stina 2, det må du meget gerne. Regner heller ikke med at de bliver solgt med det samme.

    SvarSlet
  4. Det er da egentlig en meget god ide, selvom jeg godt kan forstå at det er svært at skille sig af med dem....

    Måske jeg skulle stjæle din ide, godt nok ikke med studiebøger, men almindelig bøger. Jeg skal snart gøre noget drastisk, da jeg er ved at forsvinde i bøger ;-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet