søndag den 25. oktober 2015

vintertid min bare

Som de fleste andre mødre er jeg nok lidt skeptisk omkring dette skifte til vintertid, især fordi små børn ikke forstår glæden i at få doneret en ekstra time til søvn. Det gjorde Dexter ganske rigtigt heller ikke, så han kaldte allerede 5.30. Derefter var han dog stille lidt tid, men gravid som jeg er, skulle jeg selvfølgelig tisse helt vildt, og kunne ikke blunde videre. Så jeg gik ind og spurgte ham, om han ville med ind i min seng og sove lidt (han sover ALDRIG hos os - det kan han simpelthen ikke - så jeg vidste godt, hvordan det ville ende). Det takkede han ja til. Der var god plads, da faderen er til LAN og derfor ikke sov herhjemme.
Selvfølgelig blev der ikke lukket et øje, men det var super hyggeligt at have den lille puttegøj med inde i sengen, hvor vi lå og snakkede om alt muligt under min dyne. Ikke helt så godt som søvn, men bedre end ingenting. Også selv om det var ufattelig svært for ham at finde ro, fordi hans ben ikke lå ordentligt, jeg trak vejret ind i hans øre osv osv... Det er så hårdt at være 2 år!

Lige nu holder vi asocial morgen i sofaen, uden den mindste snert af dårlig samvittighed, Og jeg glæder mig over, at jeg har rester af kanelsnegle og et godt lager af kapsler til min Nespresso.
Især fordi der ikke er noget, der hedder middagslur længere.


1 kommentar:

  1. Hej, mit navn er Nira. Jeg var i et forhold med Anderson i årevis, men han slog op med mig. Jeg prøvede alt, hvad jeg kunne, for at få ham tilbage, men det var forgæves. Jeg ville virkelig gerne have ham tilbage på grund af den kærlighed, jeg har til ham. Jeg tryglede ham med alt, gav løfter, men han nægtede. Jeg forklarede mit problem til min ven, og hun foreslog, at jeg kontaktede en trylleformular, som kunne hjælpe mig med at besværge ham for at bringe ham tilbage. Selvom jeg aldrig troede på besværgelser, havde jeg intet andet valg end at prøve det. Så jeg sendte en e-mail til besværgelsen, og han forsikrede mig om, at alt ville være i orden om tre dage, og min eks ville vende tilbage til mig. Overraskende nok skete det på andendagen omkring klokken 16.00. Min eks ringede til mig, undskyldte alt og sagde, at han ville have mig tilbage, fordi han elskede mig så højt. Jeg var så glad og gik tilbage til ham. Vi begyndte at bo lykkeligt sammen igen. Jeg lovede alle, jeg kender, som har et forholdsproblem, at jeg ville henvise dem til den ene sande og magtfulde trylleformular, der hjalp mig med mit problem. Hvis du har brug for hans hjælp, kan du sende en e-mail til ham på babawalewiseman01@gmail.com. Han tilbyder forskellige typer besværgelser, herunder kærlighedsbesværgelser, tabt kærlighedsformularer, skilsmissebesværgelser, ægteskabsbesværgelser, bindende besværgelser, bryde besværgelser, forvisning af en elsket en fra fortiden, forfremmelsesbesværgelser, tilfredsstillelsesbesværgelser og kur mod enhver sygdom, du lider af. Kontakt ham for en varig løsning på ethvert problem, du måtte have.via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 Viber +2348136951551

    SvarSlet