tirsdag den 23. november 2010

og vinderen er:

I dag har jeg udtrukket den heldige vinder af en kokosnøddeolie til håret fra Body Shop :)


Jeg valgte, som andre i blogland også har haft held med, at lade min kat vælge et lod. Hun var heldigvis meget nysgerrig og opsat på at hjælpe, så det var intet problem. Jeg kastede lodderne på gulvet, og det første, hun snuste til, var vinderloddet. Jeg har gjort et forsøg på at fange processen på video, som I kan se nedenfor.


Det er komplet umuligt at se på videoen, selv om jeg gjorde et ærligt forsøg på at få mit kamera til at fokusere, men på vinderloddet står: Annette! :D
Så tillykke til dig Annette, du må meget gerne sende mig din adresse på bittent [snabela] hotmail.com, så jeg kan afsende præmien.
Tusind tak til alle de deltagende, det var super hyggeligt at afholde en konkurrence for jer. Det er bestemt ikke sidste gang, det sker.

7 kommentarer:

  1. YAY! Giv din kat et kæmpe kys fra mig :D

    SvarSlet
  2. Hermed gjort, og jeg tror, at jeg skulle sige tak ;)

    SvarSlet
  3. Nårhh, sikke en sød kat du har der :-) Tillykke til vinderen - og øv, at det ikke blev mig ;-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. Hehe, så fin en video! Kan især godt lide så ihærdig du er for at man skal kunne se navnet, selvom det ikke lykkedes ;)

    Og så er jeg selvfølgelig meget ked af, at jeg ikke vandt :(

    SvarSlet
  5. Birthe, min kat og jeg siger tak :D
    Stine, haha, jeg fandt det også ret morsomt. Og lidt irriterende.
    Jeg beklager, at jeg ikke har trøstepræmier!

    SvarSlet
  6. Faens! Hahaha, men tillykke til Annette :D Og sikke en smart måde at udtrække vinder på!

    SvarSlet
  7. Tak for mad :-) Jeg lavede din tacotærte i dag - der kommer indlæg senere på bloggen - og hold da op hvor er den god! Kæresten var meget, maget glad...

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet