fredag den 7. oktober 2011

husk kager og bryster

Det er i morgen, det går løs på Nytorv. Salg af smukke cupcakes på Nytorv i Aalborg fra 11-15 i anledning af, at vi skal støtte brysterne.
I dag går forberedelserne for alvor i gang, og kagerne skal fremstilles. De sidste mange dage har nogle af pigerne virkelig knoklet igennem. Line og Kristine har skaffet os fine sponsorer, som er:
Arla - leverandør af smør og flødeost
Fru Ronne - Kagepynt (Fru Ronne har i øvrigt en bod i Nordkraft på lørdag, som I også opfordres til at besøge)
Dr. Oetker - leverandør af krymmel og bagepulver
Cakes and More - leverandør af muffinforme
Dansukker - leverandør af sukker og flormelis.
Som I nok kan se, har det været en virkelig stor hjælp, og vi glædes over, at så mange har lyst til at støtte den gode sag sammen med os.
Derudover har Line og Sabina gjort de sidste indkøb i går, og Camilla har brugt sin værdifulde barselstid på at lave lyserøde sløjfer til kagepynt:

Lånt hos Camilla

Som sagt skal vi fremstille kagerne i dag. I denne forbindelse har FANDANKO tilbudt os noget helt uvurderligt - nemlig at vi kan låne deres køkken med alverdens køkkenmaskiner og ikke mindst opvaskehjælp til rådighed. Jeg glæder mig til at stå i køkkenet med en flok søde piger dagen lang og hygge os med det, vi gør bedst.

3 kommentarer:

  1. Det er altså bare en fantastisk god idé i har fået der.
    Jeg håber i får en rigtig god dag i køkkenet idag, og at i sælger en masse kager imorgen!
    Hvis ikke det var jeg boede i den anden ende af landet, så var jeg da kommet forbi!

    Kh Julie

    SvarSlet
  2. Det lyder virkelig hyggeligt Bitten, især til det fantastiske formål. Det er en skam i ikke lige rykker teltpælene op og sætter bod op her i Århus, så var jeg klar kommet forbi!

    SvarSlet
  3. En rigtig fin blog du har(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet