mandag den 24. oktober 2011

hvad laver du?

Det er højst sandsynligt det, mange af jer tænker, nu jeg blogger så sjældent. Og så vil jeg forsøge at opdatere jer lidt.
Jeg står jo stadig "midt" i en sammenflytning, hvor det sidste store affald lige er blevet fjernet fra denne lejlighed, så der endelig er blevet mulighed for at gøre den helt beboelig. Desværre valgte jeg at lægge mig syg i fredags, så det er ikke rigtig sket endnu. Vi skulle ellers i samarbejde med en af Daniels venner have lavet lejlighedsrelaterede ting og derefter spist dejlige mexikanske burgere herhjemme. Det er imidlertid blevet udskudt.
Lørdag var jeg heldigvis mere frisk, og der skulle Daniel og jeg spise dejlig mad hos min søster og hendes kæreste. Vi fik oksesteg, flødekartofler, hasselback-kartofler, lækker sauce, hvidløgsbrød og alt muligt salat. Og naturligvis frugtsalat til dessert, det er næsten en tradition når vi spiser derude. Efterfølgende så vi tv og spillede Tegn&Gæt. Det var nu en fantastisk aften.
I går var også en vigtig dag i mit liv. Først skulle Daniel og jeg ind i hans gamle lejlighed og gøre rent og male, det var ikke så spændende, men rigtig hårdt. Så det var en ren ferie, da jeg bagefter skulle hjem til Selma sammen med Marie og se Gossip Girl! Vi havde aftalt et maraton, men det bliver fordelt over mange dage, da vi starter fra sæson 1. Faktisk fik vi kun set 3 afsnit, men det er da en start, og det var virkelig sjovt! Vi fik mad fra Nanking (kinesisk, ikke grillmad) og en hjemmelavet smuldretærte med æble og kanel til dessert. Nam nam! Og så fik vi snakket en masse.
I dag kan jeg godt mærke, at min stadig halvsløje krop har brug for lidt afslapning, så det skal den få...

1 kommentar: